تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762484
شناسه : 3762484
تاریخ :
اختصاص هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان مصوبات سفر شهید جمهور به مینودشت اقتصاد ایران: مینودشت- استاندار گلستان گفت: هزار و پانصد و پنجاه و پنج میلیارد تومان بابت مصوبات سفر شهید جمهور به مینودشت اختصاص یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در جمع مردم روستای بلوچ آباد قره چشمه شهرستان مینودشت اظهار کرد: همواره به وحدت اقوام و انسجام معتقد بوده‌ایم و طی دولت سیزدهم تلاش کردیم محرومیت زدایی و توزیع عادلانه منابع را مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی افزود: در دو سفر شهید جمهور به گلستان ۴۲ مصوبه مرتبط با شهرستان مینودشت داشته‌ایم که در سفر اول هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان و در سفر دوم هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شد و تا کنون در مجموع هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان از این مصوبات تخصیص یافته است.

استاندار گلستان گفت: همچنین ۱۵۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان به شهرستان مینودشت تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سد نرماب می‌تواند تأمین کننده آب شرب ۵۳۵ هزار نفر از مردم شرق استان باشد، افزود: هدف ما برای خروج از تک منبعی تأمین آب استان بوده که در این خصوص هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه سد نرماب تخصیص یافته است.

زنگانه اظهار کرد: طی دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب مردم بیش از ۵۶۰ حلقه چاه آب استان باز مهندسی شده و بیش از ۱۲۰ چاه جدید نیز حفر و وارد مدار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه آبی (آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای) استان هزینه شده است.