تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762482
شناسه : 3762482
تاریخ :
۴ چهره مؤثر هنری لرستان تجلیل می‌شوند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هم‌زمان با برگزاری آئین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای «چلچراغ» از چهار چهره مؤثر هنری لرستان تجلیل می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم روانشاد در حاشیه جلسه هماهنگی اختتامیه سوگواره «چلچراغ» با اشاره به تجلیل از چهار چهره مؤثر هنری لرستان، بر ضرورت تکریم و پاسداشت هنرمندان تأکید کرد و اظهار داشت: لازم است نسل جوان با هنرمندانی که ارزش‌های دینی و انقلابی را در قالب‌های گوناگون هنری ترویج می‌کنند، بیشتر آشنا شوند و ما نیز از زحماتشان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه آئین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه برگزار خواهد شد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته علاوه بر برگزیدگان بخش‌های مختلف، در هر یک از بخش‌های سوگواره از یک چهره مؤثر هنری تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه جایگاه هنرمندان باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد، افزود: چهره‌های مؤثر هنری که در این مراسم تجلیل خواهند شد در بخش‌های هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی و فیلم خواهند بود.