تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3762479
شناسه : 3762479
تاریخ :
زخمی‌شدن یک صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در حمله پهپادی به اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی یک صهیونیست زخمی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در پی انفجار یک پهپاد در اصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی یک صهیونیست زخمی شده است.

این شبکه تلویزیونی صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد از سمت لبنان روانه سرزمین‌های اشغالی شده است.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسرائیل به شهرک المجادل، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه بیست‌وهفتم آگوست ۲۰۲۴ با چندین پهپاد به مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان بیت هلل حمله کردند و اماکن موضع‌گیری نظامیان این گردان را هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این پهپادها به صورت مستقیم به این اهداف برخورد کردند و تلفاتی قطعی را به آنان وارد آوردند.

از سوی دیگر حملات وتعرض‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین مرتبه دیوار صوتی را بر فراز بخش شرقی نوار مرزی جنوب لبنان شکسته‌اند.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، همزمان با شکستن دیوار صوتی از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، توپخانه دشمن صهیونیست نیز شهرک «الخیام» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.