تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762463
شناسه : 3762463
تاریخ :
موانع و مشکلات مراکز کودکان بی سرپرست در سریعترین زمان رفع شود اقتصاد ایران: تبریز-دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: موانع و مشکلات مراکز کودکان بی سرپرست در سریعترین زمان رفع شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو روز سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیریه شکوفه‌های مهرجو در تبریز، غفلت از امور آموزشی و فرهنگی برای این کودکان را موجب خسران خواند و بر تقویت آموزه‌های دینی و آموزشی در این مراکز تاکید کرد.

وی رسیدگی به امور محجورین و صغار با حضور در مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست را از مأموریت‌های اصلی دادستانی خواند و افزود: آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان، مسؤلین و کارکنان این مراکز از سوی دادستانی دنبال شده و پیگیر خواهیم بود.

محبوب علیلو ادامه داد: مسائل متعددی همچون وضعیت تحصیلی، امکانات و برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی، سلامت و بهداشت کودکان باید در مراکز نگهداری با دقت مورد بررسی، رصد و کنکاش قرار بگیرد تا موانع و مشکلات در سریع‌ترین زمان رفع شود.

وی با بیان اینکه دادستان‌ها پدر معنوی فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند، از زحمات مسئولین مرکز نگهداری و خیرین که پشتوانه محکم برای پیشبرد امور خیریه و عام المنفعه در آذربایجان و تبریز هستند، قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز ابراز امیدواری کرد، کودکان تحت حمایت با تلاش و کوشش بتوانند در آینده به مدارج عالی دست یافته و در زندگی خود موفق باشند.