تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3762454
شناسه : 3762454
تاریخ :
گردان‌های قدس کنترل ۲ پهپاد صهیونیستی را در خان‌یونس به دست گرفت اقتصاد ایران: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که موفق شده کنترل ۲ پهپاد صهیونیستی را بر فراز خان‌یونس به دست بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۳۲۶ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از به دست‌گرفتن کنترل ۲ پهپاد صهیونیستی بر فراز خان‌یونس از سوی مبارزان این گردان‌ها خبر داد.

گردان‌های قدس تصریح کرد که این پهپادهای صهیونیستی در حال انجام ماموریت‌های اطلاعاتی در آسمان خان‌یونس بوده‌اند.

علاوه بر این یکی از جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف میدان «الدحدوح» در جنوب شهرک «تل الهوی» در شهر غزه نیز با یک بمب بشکه‌ای از پیش کاشته‌شده از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف قرار گرفت.

نیروهای شهید عمر القاسم نیز اعلام کردند که نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف برج‌های قسطل واقع در شرق شهر «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده‌اند.

از سوی دیگر کرانه باختری نیز شاهد اقدامات مقاومتی جوانان فلسطینی است. منابع فلسطینی گزارش دادند که جوانان فلسطینی یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در کوه «خله النحله» در اطراف «بیت لحم» که شهرک‌نشینان صهیونیستی به کرات در اطراف آن حضور پیدا می‌کنند به آتش کشیده‌اند.