تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3762453
شناسه : 3762453
تاریخ :
هیئت مذاکره کننده اسرائیلی فردا عازم دوحه می‌شود اقتصاد ایران: هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی فردا عازم دوحه می‌شود تا روند مذاکرات برای دستیابی احتمالی به توافق مبادله اسرا را پیش ببرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک هیئت متشکل از موساد، شاباک و ارتش اسرائیل فردا برای تکمیل مذاکرات مربوط به توافق احتمالی مبادله اسرا و آتش بس عازم دوحه می‌شود.

پایگاه عبری زبان وای نت هم در این رابطه نوشت این گروه در سطح کارشناسان بوده و بعد از بازگشت از مذاکرات قاهره و دریافت دستور العمل‌های مربوط عازم دوحه می‌شود.

این رسانه به نقل از منابع آگاه تاکید کرد، انتظار می‌رود این هیئت تلاش‌هایی را به همراه میانجی‌ها برای کاهش شکاف در مذاکرات و مسایل باقی مانده در کلیات توافق مربوط به مبادله اسرا انجام دهند.

این هیئت با نمایندگان مصر، قطر و ایالات متحده دیدار خواهند کرد و این میانجی‌ها هم نظرات آنها را به حماس منتقل و نقطه نظرات حماس را به آنها انتقال خواهند داد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که برخی از مسئولین اسرائیلی که در این مذاکرات حضور دارند به رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، حتی اگر در مورد اختلافات فعلی هم بتوان به توافق رسید، اطمینان دارند، نتانیاهو باز هم اشکالات جدیدی را وارد مذاکرات کرده و مانع از رسیدن به توافق خواهد شد.

انتهای پیام/