تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762451
شناسه : 3762451
تاریخ :
عملیات اجرایی چاه آب چهل چای با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان آغاز شد اقتصاد ایران: مینودشت-همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی چاه آب مجتمع چهل چای با اعتبار بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان آغاز شد که جمعیت بهره بردار این طرح ۱۰ هزار نفر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه پروژه‌های آبرسانی در شهرستان مینودشت با حضور زنگانه استاندار گلستان، حسینی نماینده مردم شرق استان و دیگر مدیران ارشد استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این پروژه شامل اجرای عملیات شبکه توزیع به طول دو کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد تومان، بهره برداری از چاه آب با افزایش ۱۵ لیتر بر ثانیه با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی چاه مجتمع چهل چای با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان و جمعیت بهره بردار ۱۰ هزار نفر است که در مجموع با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در این آئین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۲ پروژه در شهرستان مینودشت صورت گرفت که از این تعداد ۸۲ پروژه افتتاحی با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان و مجموعاً با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان را شاهد هستیم.