تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762437
شناسه : 3762437
تاریخ :
پرداخت دو تسهیلات به بازنشستگان کشوری/ وام ضروری و ازدواج اقتصاد ایران: معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر امیرآبادی زاده گفت: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۴۷ هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام کردند و هیچ‌گونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، امروز (سه شنبه) به حساب این عزیزان واریز شد.

وی افزود: روز سه شنبه و ساعتی پیش، وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴ هزار و ۲۶۴ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری و توسط مدیریت‌های استانی تأیید شده بودند و واجد دریافت این تسهیلات شده بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری (وام اولی‌ها) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیازهای بازنشستگان و خانواده آنها به صورت مستمر انجام می‌شود.