تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762432
شناسه : 3762432
تاریخ :
رونمایی از نقشه مصور سازمان آرامستان های شهرداری کاشان اقتصاد ایران: کاشان - مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان از رونمایی نقشه مصور این سازمان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مصطفی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار داشت: سازمان آرامستان های شهرداری کاشان به عنوان بزرگترین آرامستان شهر، متولی ارائه خدمات به شهروندان و زائرین اهل قبور است که روزانه میزبان تعداد زیادی از آنها است.

وی ابراز داشت: به منظور دسترسی بهتر و راحت‌تر مراجعین و شهروندان، این سازمان با بهره‌گیری از متخصصین در این حوزه اقدام به طراحی نقشه مصور این سازمان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال کرد.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان تصریح کرد: شهروندان و مراجعین می‌توانند از طریق فضای مجازی، سایت سازمان دارالسلام، پیام رسان ایتا، کانال قطعه‌ای از بهشت و یا حضوری از طریق استند ها و بیلبوردهای این سازمان نقشه مصور این سازمان را دانلود و استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی قطعات، معابر، مقابر خانوادگی، گلزار مطهر شهدا، حسینیه، سالن‌های تطهیر، ایوان‌های خانوادگی، پارکینگ‌ها، ساختمان اداری، سرویس‌های بهداشتی و غیره در این نقشه تعبیه شده است.

روز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ پرکارترین روز سازمان آرامستان‌های کاشان با ۱۲ فوتی

حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به آمار درگذشتگان در مردادماه گفت: با توجه به افزایش قابل ملاحظه فوتی‌ها در روز ۲۴ مرداد ماه، حجم کاری کارکنان سازمان آرامستان‌ها به ویژه نیروهای بخش تطهیر، تدفین، حمل و نقل و واحد امور متوفیات به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت.

وی با بیان اینکه میانگین روزانه تعداد فوتی‌ها در کاشان ۶/۴ نفر است، افزود: انجام موضوعاتی مانند حمل و نقل و تشییع جنازه اموات با افزایش ساعات کاری و مدیریت مطلوب و همکاری کارکنان با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات انجام شد.

خانم ۹۶ ساله؛ مسن‌ترین متوفی آرامستان دارالسلام در مرداد ماه

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان ابراز داشت: مسن‌ترین فرد دفن‌شده در آرامستان دارالسلام در مرداد ماه یک خانم ۹۶ ساله و کم‌سن‌ترین فرد دفن شده، یک کودک چهار ماهه (اتباع) بوده است.

وی تصریح کرد: تاریخ تولد مسن‌ترین متوفی، نوزدهم مرداد ۱۳۰۷ هجری شمسی و تاریخ وفات وی، ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است.

حسن زاده گفت: اما کم سن‌ترین تاریخ تولد مربوط به کودک چهار ماهه اتباع است؛ این کودک فوت شده، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری شمسی متولد شده و تاریخ وفات وی، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است.