تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3762417
شناسه : 3762417
تاریخ :
حمله اسرائیل به کارگاه آهنگری بجای کارخانه موشک سازی بقاع اقتصاد ایران: رژیم صهیونیستی در جریان حمله اخیر خود به دره بقاع در شرق لبنان مدعی شد که کارخانه موشک سازی حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است ولی حضور میدانی خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها یک کارگاه آهنگری و منزل مسکونی در مجاورت آن را ویران کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، برخلاف ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص حمله اخیر به یک کارخانه موشک‌سازی حزب‌الله در منطقه بقاع، بررسی میدانی گواه آن است که صهیونیست‌ها یک کارگاه آهنگری و منزل مسکونی مجاور آنرا هدف قرار داده‌اند. این حمله منجر به شهادت یک شهروند لبنانی و زخمی شدن 20 نفر دیگر از جمله یک کودک 8 ساله شده است.

 

.

 

دوربین خبرگزاری تسنیم به روستای نبی شیت در دره بقاع رفته تا نشان دهد ادعای رسانه‌های عبری درباره بمباران تأسیسات و مراکز نظامی مقاومت چقدر صحت دارد؛ چرا که صحنه‌های خرابی و ویرانی به تنهایی گویای همه چیز است و می‌تواند، به خوبی همه چیز را توضیح دهد. در این‌جا خبری از موشک‌های مقاومت اسلامی نیست، هرچه هست، زن و کودک و شهروندان غیرنظامی است. 

 

«حسن الحاج حسن»، نماینده مجلس لبنان در این زمینه به خبرگزاری تسنیم گفت: دشمن صهیونیستی به اشتباه فکر می ‌کند این کشتارها علیه مردم و روستاهای مسکونی بدون پاسخ می‌ماند و مقاومت فورا آسیب به مردم را با هدف‌ قرار دادن پایگاه‌ها و مراکز دشمن و شهرک‌هایش پاسخ خواهد داد. با این حال به دوست و دشمن  می‌گوییم که این حملات نمی‌تواند خدشه‌ای در عزم و اراده مقاومت و مردم لبنان وارد نماید. 

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

اهالی روستای نبی شیت در شرق لبنان، تنها شهید این تجاوز را که یک شهروند غیرنظامی به نام علی الموسوی بود با حضور گسترده خود تشییع کردند. آنها در خلال این مراسم تاکید کردند حتی اگر هزاران شهید هم تقدیم کنند، حامی مقاومت باقی می‌مانند. 

یک شهروند لبنانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار تسنیم در جنوب لبنان گفت: ما همگی به گزینه مقاومت پایبند و متعهد هستیم، چون دشمن تنها زبان مقاومت سرسختانه و زور را می‌‌فهمد، حتی اگر نیاز به جنگ شد، باید آنرا از ظلمی که روا می‌دارند، بازداشت.

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

اهالی منطقه بقاع سراغ خانه‌های تخریب شده و خودروهای نابود شده را می‌گیرند، درحالی که رسانه‌های دشمن از حمله موفق به کارخانه ساخت تسلیحات سخن می‌گفتند، اما واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد. در اینجا تنها یک کارگاه آهنگری و یک محل تجاری به جای کارخانه و انبار موشک هدف تجاوز دشمن صهیونیستی واقع شده که تا این لحظه بیش از 20 نفر زخمی به همراه داشته است.

انتهای پیام/