تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762410
شناسه : 3762410
تاریخ :
همکاری مرزبانی و نیروی انتظامی باعث امنیت پایدار در جامعه می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: همکاری و تعامل مرزبانی و نیروی انتظامی باعث ارتقای امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی عصر سه شنبه در نشست تعاملی فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان‌های بوشهر و هرمزگان در بندر عسلویه گفت: دستیابی به امنیت پایدار در مرزها و شهرها نیازمند تلاش همگانی و تعامل کلیه دستگاه‌ها و نهادها با یکدیگر است و در این راستا همکاری و تعامل مرزبانی و انتظامی باعث ارتقا امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

وی همچنین از توسعه همکاری، تعامل و مرزبانی و انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی به عنوان یک راهبرد استراتژیک یاد و بیان کرد: همکاری و تعامل این دو نهاد ارزشمند، امنیت اجتماعی را تقویت می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بر وحدت و همکاری بیش از پیش در خصوص مسائل مرزی، اجتماعی و امنیتی گفت: مرزبانی در راستای مأموریت‌های محوله و خدمات رسانی به مرزنشینان بسیار خوب عمل کرده که این امر باعث شده احساس امنیت در مناطق مرزی ارتقا یابد.

وی گفت: هرچقدر همکاری یگان‌های نظامی، انتظامی و مرزبانی با یکدیگر بیشتر شود به همان تناسب امنیت اجتماعی ارتقا یافته و درنتیجه امنیت و احساس امنیت افزایش می‌یابد.