تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762405
شناسه : 3762405
تاریخ :
ویارئال: ایران بازیکنان خوبی دارد/ جدال سختی داشتیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال شیلی با بیان این‌که بازی سختی مقابل ایران داشتیم، گفت: ایران تیم خوبی است و سه بر صفر به پیروزی رسید که این موضوع مشخص می‌کند این تیم بازیکنان خوبی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان امروز (سه‌شنبه ششم شهریور) با هشت دیدار پیگیری شد و تیم ملی والیبال ایران به مصاف شیلی رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود کند.

ایوان ویارئال سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال شیلی درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی بود. ایران تیم خوبی است. سه بر صفر بازی را بردند و این موضوع مشخص می‌کند که بازیکنان خوبی دارند.

وی تاکید کرد: بازیکنانم هرچه در توان داشتند، گذاشتند و بازی کردند اما مسابقه مقابل یک تیم خوب بود که پیروزی در آن واقعاً سخت بود.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال شیلی در پاسخ به پرسشی درباره تیم قهرمان این مسابقات گفت: من مسیری را که به فینال می‌روند نمی‌دانم. اما به نظرم ایران تیم خیلی قدرتمندی است. ایتالیا نیز همینطور است. اما اینکه در چه مرحله‌ای به هم برسند و کدام بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند، قابل پیش بینی نیست.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان فردا (چهارشنبه هفتم شهریور) استراحت دارند و تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران ساعت ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه هشتم شهریور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا خواهد رفت.