تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762392
شناسه : 3762392
تاریخ :
تحویل ۱۰۰ واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد کردستان اقتصاد ایران: سنندج-مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: ۱۰۰ واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد به مناسبت هفته دولت تحویل داده شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی عصر سه شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح‌های مختلف که در استانداری کردستان و به صورت وبینار به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت یکصد واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها به مددجویان شهرهای مختلف استان تحویل داده شد، افزود: ۲۴ واحد در سنندج، ۱۶ واحد در قروه، ۴ واحد در دهگلان، ۷ واحد در سروآباد، ۱۳ واحد در کامیاران، ۲۰ واحد در دیواندره، ۲ واحد در بانه، ۱۰ واحد در بیجار و چهار واحد نیز در مریوان به مددجویان تحویل داده شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان یادآور شد: در طول سه سال اخیر اقدامات ارزشمندی در کردستان انجام شد که ساخت ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکن شهری و روستایی از جمله این طرح‌ها است.

طوسی یادآور شد: ارزش ریالی این واحدها هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال برای مددجویان بوده است.

وی اذعان کرد: پرداخت ودیعه مسکن به ۲۲۰ مددجوی کمیته امداد به ارزش ۸۸۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در کردستان بود.

وی از پرداخت حق بیمه اجتماعی به مددجویان استان در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در سه سال اخیر ۱۰ هزار و ۳۰۰ مددجو از این حق بیمه اجتماعی برخوردار شدند.