تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762389
شناسه : 3762389
تاریخ :
۱۹۱ پروژه در شهرستان دشتی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر - استاندار بوشهر گفت: ۱۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان دشتی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در دشتی اظهار داشت: امسال در هفته دولت در شهرستان دشتی، ۱۴۹ پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۲ پروژه نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: ۴ پروژه راهداری در دشتی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که محور خورموج به لاور و محور گزدراز به شیخان از شاخص ترین این پروژه هاست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: افتتاح ۱۴۶ واحد مسکونی روستایی و ۵۴ واحد مسکونی شهری با اعتبار مجموع ۱۵۵ میلیارد تومان نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان دشتی است.

محمدی زاده تصریح کرد: همچنین پروژه‌های عمران شهری و بهداشتی و واگذاری زمین به متقاضیان نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

وی یادآور شد: کلنگ زنی ۹۶ واحد مسکونی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان و کلنگ زنی پروژه‌های عمران شهری نیز از طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: احداث ۸ مدرسه با ۵۵ کلاس درس و طرح‌های بهداشتی و درمانی نیز از دیگر پروژه‌های شاخصی است که در دشتی طی هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.