تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762366
شناسه : 3762366
تاریخ :
شیوه مقابله در خاکریز فرهنگی باید متناسب با هجمه‌های آن باشد اقتصاد ایران: قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: شیوه مقابله ما در خاکریزهای فرهنگی و اجتماعی باید متناسب با هجمه‌های فرهنگی باشد، تا اثربخش و مفید واقع شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نقش مهم معلمان که دلسوز فرزندان هستند، اظهار کرد: شیوه مقابله ما در خاکریزهای فرهنگی و اجتماعی باید متناسب با هجمه‌های فرهنگی باشد، تا اثربخش و مفید واقع شود.

فرمانده انتظامی استان قم همگرایی در کنترل آسیب‌های اجتماعی را مهم دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی رویکرد پیشگیرانه نسبت به آسیب‌های اجتماعی است که افزایش ارتباط بین این نهاد مقدس و نیروی انتظامی در سطح استان با شرکت در جلسات هم افزایی و مشورتی در دستور کار قرار دارد.

سردار میرحیدری با اشاره به آموزش‌هایی که ویژه دانش آموزان انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سازماندهی آموزش‌های انجام شده به شکلی که تأثیر حداکثری و مناسب بر روی دانش آموزان مناطق مختلف استان قم دارد، همواره از دغدغه‌های مهم نیروی انتظامی استان قم است.