تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762327
شناسه : 3762327
تاریخ :
پروژه‌های بزرگی هفته دولت در استان بوشهر افتتاح و اجرا می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در هفته دولت، پروژه‌های بزرگی در استان بوشهر افتتاح و اجرا می‌شود که نشان‌دهنده ادامه روند توسعه و پیشرفت در استان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی به دستاوردهای دولت در سه سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در دولت «ایران قوی» اقدامات بزرگی در تمامی حوزه‌ها به وقوع پیوسته است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در اجرای پروژه‌ها، تأکید کرد: این مشارکت در بخش‌های مختلف به‌ویژه مسکن، بهداشت، آموزش بسیار قابل توجه بوده است.

رستمیان همچنین به شناسایی ۸۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از این نقاط در استان بوشهر قرار داشته که اکنون برطرف شده‌اند.

وی بر همدلی و همراهی خوب موجود در سطح استان بوشهر تأکید کرد و این هماهنگی را عامل اصلی ارائه خدمات بی‌منت به مردم دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر به رأی بالای کابینه دولت چهاردهم در مجلس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این رأی بالا پیامی مهم به دنیا و بدخواهان ایران دارد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت، پروژه‌های بزرگی در استان بوشهر افتتاح و اجرا می‌شود که نشان‌دهنده ادامه روند توسعه و پیشرفت در استان است.