تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762324
شناسه : 3762324
تاریخ :
رسالت مواکب در احیای امر اهل بیت (ع) ازباورهای دینی است اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رسالت مواکب در احیای امر اهل بیت (ع) و خدمت به زائرین سیدالشهداء علیه السلام از شئون و باورهای دینی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قادری بعد از ظهر سه شنبه در آئین تقدیر از مواکب شاخص شهرستان گناوه ضمن خدا قوت به مسئولان مواکب اظهار داشت: رسالت مواکب در احیای امر اهل بیت (ع) و خدمت به زائرین سیدالشهداء علیه السلام از شئون و باورهای دینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به حدیث از امام رضا (ع) پیرامون اهمیت احیای امر اسلام و اهل بیت (ع) افزود: احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خدمت زیر پرچم سیدالشهداء علیه السلام و ادامه طریق حسینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از حضور مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی استان افزود: امسال شعار جهانی اربعین کربلا طریق الاقصی بود که حاوی این پیام عظیم به تمام بشریت است و آن علاوه بر حمایت از مظلومان فلسطین عبور از کربلا برای آزادی قدس شریف است.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: شهرستان دار المومنین گناوه با توجه به موقعیت منطقه‌ای هرساله پذیرای تعداد زیادی از زائرین ابا عبدالله علیه السلام از استان‌های همجوار است و این خدمت و عرض ارادت ثواب زیارت سیدالشهداء را رقم می‌زند.

رسالت مواکب در احیای امر اهل بیت (ع) ازباورهای دینی است

وی گفت: مواکب بین راهی الزهراء (س)،ام البنین (س)، شهید باقری، امام حسین (ع) و همچنین هیأت عاشوراییان، هیأت علمدار، هیأت نحن عشاق الحسین ع بندر ریگ و هیأت سیدالشهدا روستای چهار روستایی از جمله مواکبی بودند که در سطح شهرستان به زائران کوی حسینی خدمت رسانی کردند.

وی گفت: در دیدار امروز با مواکب شاخص شهرستان، به صورت نمادین از موکب الزهراء با مدیریت آقای بهرامیان و موکب نورالزهرء مستقر در نجف اشرف با مدیریت حاج غلامعباس لیراوی تجلیل به عمل آمد.

رسالت مواکب در احیای امر اهل بیت (ع) ازباورهای دینی است