تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3762318
شناسه : 3762318
تاریخ :
ارتش رژیم صهیونیستی فرار اسیر صهیونیست را «عملیات پیچیده» نامید! اقتصاد ایران: یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی دروغ‌بودن ادعای ارتش این رژیم در اجرای عملیات پیچیده برای آزادکردن یک اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه را برملا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی دست ارتش این رژیم در خصوص ادعای اجرای عملیات پیچیده برای نجات یک اسیر صهیونیست از نوار غزه را رو کرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص بر خلاف ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه به نام «فرحان القاضی» توانسته از دست نگهبانان خود در داخل یک تونل فرار کند و پس از آن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی وی را نجات داده‌اند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که موفق شده است یک اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه را در عملیاتی پیچیده از جنوب این باریکه آزاد کند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ ماه است به بهانه تلاش برای آزادسازی اسرای صهیونیست از زمین و هوا نوار غزه را می‌کوبد، اما جز در مواردی انگشت‌شمار نتوانسته اسیر صهیونیستی را زنده از نوار غزه خارج کند.