تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762273
شناسه : 3762273
تاریخ :
جلسات رسیدگی به پرونده فولاد مبارکه آغاز شد اقتصاد ایران: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلسات رسیدگی به پرونده فولاد مبارکه سپاهان در شعبه اول مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی  آغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، علی القاصی‌مهر؛ رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: پیرو گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی و دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص بررسی و رسیدگی به مسائل مطرح شده در گزارش مربوط به فولاد مبارکه سپاهان، شعبه ویژه‌ای برای بررسی همه‌جانبه موضوعات مطروحه و آسیب‌شناسی آن تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه در رسیدگی به این پرونده تحقیقات گسترده و استعلامات مختلفی صورت گرفته است، گفت: شعب ویژه تعیین شده برای بررسی دقیق این پرونده و همچنین مسائل آسیب‌شناسی موضوعات مطروحه طی 2 سال گذشته استعلامات لازم در روند رسیدگی را از مراجع مختلف انجام داده و برای تکمیل گزارشات و اطلاعات ارائه شده از نهادهای نظارتی کشور از جمله دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 در این خصوص دعوت به‌عمل آمده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با تکمیل و ارسال کیفر خواست از دادسرای رسیدگی به جرائم اقتصادی این پرونده به شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی ارجاع شد که پس از جری تشریفات قانونی، برگزاری جلسات این دادگاه به صورت علنی آغاز شده است.

این خبر می‌افزاید؛ پرونده فولاد مبارکه سپاهان در سال 1401 طی گزارشی که از سوی کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی توسط قوه قضاییه واصل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار این  قوه قرار گرفته است.

انتهای پیام/