تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762255
شناسه : 3762255
تاریخ :
اورسجی: تجربه کافی برای برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را داریم اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون کبدی گفت: با توجه به برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جهان در کیش و ارومیه، تجربه کافی برای برگزاری رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان را داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، نخستین جلسه ستاد اجرایی مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جهان در کیش و ارومیه، تجربه کافی برای برگزاری رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان را داریم. مسئولین استان گیلان بخشی از مسائل مربوط به میزبانی را انجام دادند، الان وظیفه کمیته‌های مربوطه است که با همدلی و همفکری به نحو احسن مسیر را برای برگزاری مسابقات هموار کنند.

وی افزود: مطمئن هستم مسئولین کمیته‌ها با توجه به تجربه و تخصصی که در امر برگزاری مسابقات در سطح بین المللی دارند در فاصله یک ماه مانده به این رقابت‌ها، میزبان خوبی برای تیم‌های شرکت کننده در انزلی خواهند بود.

در ادامه علی رشیدی، سرپرست دبیری فدراسیون هم گفت: مکاتباتی با ۳۰ کشور جهان انجام دادیم و دعوت نامه‌هایی به این کشورها ارسال کردیم که تاکنون ۱۰ الی ۱۲ کشور اعلام آمادگی کردند و امیدواریم در فرصت باقی مانده کشورهای بیشتری در این مسابقات شرکت کنند. اعضا ستاد هم در ادامه‌ی این جلسه نقطه نظرات خود را برای بهتر برگزار شدن مسابقات ارائه دادند. اضافه می‌کنم نخستین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان از ۴ تا ۹ مهرماه به میزبانی انزلی در استان گیلان برگزار خواهد شد.