تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762251
شناسه : 3762251
تاریخ :
پروژه‌های زیرساختی ابوموسی و آب شیرین کن تنب بزرگ افتتاح شد اقتصاد ایران: بندرعباس- با حضور استاندار هرمزگان چند پروژه در حوزه درمان و آبرسانی به جزیره ابوموسی و تنب بزرگ مورد بهره برداری قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با همراهی احمد مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی چند طرح در حوزه درمان، آبرسانی و توسعه زیرساخت‌های بندری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در حوزه بهداشت و درمان جزیره ابوموسی بخش سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن بیمارستان پارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تجهیزات رادیولوژی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و تجهیزات سی تی اسکن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و تجهیزات سونوگرافی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به این بخش‌ها افزوده شد.

در ادامه این سفر آب شیرین کن ۲ هزار متر مکعبی تنب بزرگ با اعتبار ۸۴ میلیاردی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آب شیرین کن ۱۵۰۰ متر مکعبی ابوموسی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان نیز به زمین زده شد.

پایانه مسافربری بین المللی دریایی بندر ابوموسی دیگر پروژه‌ای بود که با اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، این بندر سه خط مسافری به بندرعباس، بندرلنگه و شارجه امارات دارد که در مدت زمان ۶ ماه احداث و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.