تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762239
شناسه : 3762239
تاریخ :
برگزاری بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت در قزوین اقتصاد ایران: قزوین- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در اطلاعیه ای از برگزاری بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور و شهدای خدمت در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای با اشاره به فرارسیدن سالروز حادثه تروریستی هشتم شهریور و شهادت مظلومانه شهیدان عزیز رجایی و باهنر اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور و شهدای خدمت در قزوین برگزار می‌شود.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان عزیز رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل و پرورش‌یافته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار سندی متقن از مظلومیت مردم مسلمان ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل و حجتی آشکار از جنایات دشمنان نظام و خیانت ایادی داخلی آنان علیه ملت بزرگ ایران است.

شهدای عالی‌قدر رجایی، باهنر و رئیسی از مدیران و مسئولان تراز انقلاب اسلامی بودند که با ولایتمداری، وفاداری به اسلام و انقلاب و درک صحیح از شرایط کشور، خدمتگزاری بی‌منت به مردم مسلمان ایران به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را در اولویت اول کارهای خویش قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و بی چشمداشت و رفع مشکلات مردم قرار دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی و تبریک هفته دولت، از عموم مردم انقلابی و شهیدپرور استان و هم شهریان شهید رجایی دعوت می‌نماید با حضور گسترده و باشکوه خود در ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور و شهدای عزیز خدمت برگزار می‌شود؛ با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق نمایند.

مراسم محوری و ویژه برنامه‌های چهل و سومین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در قزوین برگزار خواهد شد.

۱- روز چهارشنبه ۷ شهریور از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با سخنرانی سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین

۲- روز پنجشنبه ۸ شهریور، مسجد امام حسن عسکری (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رمضان موسوی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران.