تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3762222
شناسه : 3762222
تاریخ :
اولین مرسدس بنز G۶۳ پیکاپ در تهران +عکس اقتصاد ایران: اولین مرسدس بنز G۶۳ پیکاپ وارد شده به کشور نام کامل آن Brabus ۸۰۰ Adventure XLP دارد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، این ماشین گرون قیمت ترین G کلاس وارد شده به ایران است، قیمت پایه این خودرو بیش از 550 هزار دلار است و جزو خودروهای لیمیدت ادیشن یا تولید محدود دنیا محسوب می‌شود.

این ماشین توسط تیونر برابوس تیون شده است و به همین دلیل از نظر فنی و ظاهری تفاوت های زیادتری با بقیه مدل‌های پیکاپ جی کلاس دارد. داخل کابین هم تماماً از چرم نارنجی استفاده شده است. سیستم اگزوز هم ساخت برابوس هست با کنترل صدا از داخل کابین. وزن این شاسی بلند غول پیکر 3690 کیلوگرم است.

این خودرو از کشور امارات به صورت گذرموقت وارد ایران شده است و موتور 8 سیلندر تویین توربوشارژ 4  لیتری دارد که 800 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

این خودرو شتاب صفر تاصد 4.8 ثانیه دارد و حداکثر سرعت 210 کیلومت برساعت است. میانگین مصرف سوخت بصورت میانگین با این موتور 14.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

از ویژگی های این ماشین نسبت به نسخه های استاندارد G63 می توان به زیربندی جدید و رینگ و لاستیک های 22 اینچی اشاره کرد. رینگ های این ماشین Brabus Monoblock HD و تایرهاش هم پیرلی هست.