تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762212
شناسه : 3762212
تاریخ :
قرارگاه نور اربعین با ۴۰ میلیارد ریال در مرز مهران افتتاح شد اقتصاد ایران: ایلام-قرارگاه نور اربعین با ۴۰ میلیارد ریال در مرز مهران افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت هفته دولت و با حضور سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام قرارگاه نور اربعین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام در این آیین عنوان کرد: هدف از برگزاری هفته دولت بیان دستاوردها و خدمات مجموعه حاکمیتی به مردم در راستای امیدآفرینی است.

سعید هژبری تأکید کرد: عملکرد همه ما دولتمردان باید در راستای وحدت و انسجام ملی باشد که امروز برای جامعه ما وحدت مردم مسئولین یک ضرورت است.

وی حوزه انرژی در استان ایلام را یکی از حوزه‌های موفق دانست و گفت: خوشبختانه مدیریت ناترازی انرژی در استان ایلام به خوبی انجام گرفت و در مهران نیز به عنوان گرانیگاه برگزاری اربعین خدمات مطلوبی در حوزه تامین انرژی از جمله صنعت برق انجام گرفت.

معاون عمرانی استانداری ایلام تاکید کرد با توجه به تداوم گرمای هوا تا ۱۰ سال آینده، ضروریست شرکت توزیع نیروی برق ضمن توسعه ظرفیت‌ها، نسبت به ایجاد منابع جدید و تولید انرژی خورشیدی نیز ورود جدید داشته باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف مهران در برگزاری کنگره عظیم اربعین، خاطرنشان کرد: مردم مهران حق بزرگی بر گردن استان ایلام و ایران دارند و زیباسازی و تکمیل زیرساخت‌های آن در اولویت مدیران استان است.

معاون عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد: پروفایل خیلی خوبی برای مهراب پیش بینی شده است و مبلمان شهری مهران باید دگرگون شود.