تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762198
شناسه : 3762198
تاریخ :
۱۳۶ پروژه در فریدن همزمان با هفته دولت بهره‌برداری می‌شود اقتصاد ایران: فریدن - فرماندار فریدن گفت: ۱۳۶ پروژه در شهرستان فریدن به مناسبت هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عزیزاله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۱۳۶ پروژه در سطح شهرستان فریدن با اعتباری نزدیک به ۱۹۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و ۱۳ پروژه نیز در هفته‌ی آینده کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار فریدن ضمن اشاره به پروژه طرح مسکن ملی در شهرستان اضافه کرد: یکی از پروژه‌های مهم در دولت سیزدهم طرح مسکن‌ملی بود که در این راستا ۴۵۰ قطعه زمین به واجدین شرایط واگذار شد و پیگیری‌های مستمری صورت گرفته که این طرح در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

عباسی افزود: در طول ۳ سال گذشته بیش از ۹۳۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به فریدن اختصاص یافت که با این اعتبار توانستیم بخشی از مشکلات و پروژه‌های که چندین سال ناتمام مانده بودند را حل و تکمیل کنیم.

وی با اشاره به محبوبیت شهید رجایی و باهنر و شهدای خدمت گفت: شهید رجایی و باهنر و شهید رئیسی پیگیر رفع مشکلات مردم بودند و با این رفتار و اخلاق در قلب مردم جایگاه ویژه ای داشتند و الگویی برای همه خدمتگزاران بودند که همه ما باید تلاش کنیم در راه خدمت صادقانه از آن بزرگواران الگو بگیرم.