تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762185
شناسه : 3762185
تاریخ :
افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش لشت نشا رشت اقتصاد ایران: رشت- فرماندار رشت از افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش لشت نشا این شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: ۶۶ میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های بخش لشت نشا اظهار کرد: با اراده و تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در دستگاه‌های مختلف شاهد بهره برداری از طرح‌های مختلف در این ایام هستیم.

وی با اشاره با اشاره به افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش لشت نشا گفت: برای به بار نشست این پروژه‌ها در این بخش ۶۶ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

فرماندار رشت ادامه داد: آسفالت معابر روستایی ۳ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، ۱۴ پروژه اصلاح و احداث شبکه به جهت رفع ضعف برق مشترکین با هزینه کرد ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پروژه‌های توسعه و عمران شهری شهرداری لشت نشا، ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و پانصد میلیون از افتتاحیه‌های امروز این بخش بوده است.

عاشوری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دستگاه‌های متولی در به ثمر نشاندن طرح‌های امروز اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۴۵ نفر اشتغال موقت ایجاد شده است.