تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762172
شناسه : 3762172
تاریخ :
توقف سرویس‌دهی در خط یک مترو در هفته‌های آتی اقتصاد ایران: دبیر شورای ترافیک استانداری تهران از توقف سرویس‌دهی در خط یک متروی حدفاصل ایستگاه‌های شوش تا شهرری در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ شهریور ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲، ۲۳ و ۳۰ شهریورماه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل دربانی صبح از بازسازی و بهسازی زیرساخت‌های خطوط ریلی خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه‌های شوش تا شهرری خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی حرکت قطارها، ایستگاه‌های ترمینال جنوب، شهید بخارایی، علی‌آباد، جوانمرد قصاب و شهرری در روزهای جمعه سرویس‌دهی نخواهند داشت و تعطیل هستند.

دربانی افزود: طی هفته آینده با توجه به تعطیلات پیش رو طی روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه 12، 13، 14 و 16 شهریورماه و روزهای پنج شنبه و جمعه 22، 23 و 30 شهریورماه خدمات‌دهی انجام نمی‌شود.

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی، جهت انتقال مسافران از ایستگاه مربوطه انجام شده و وسایل نقلیه در این ایستگاه‌ها برای جابه‌جایی مسافران مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/