تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762165
شناسه : 3762165
تاریخ :
صدور ۲۴ساعته احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اقتصاد ایران: معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام اصلاحی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در صورت ابلاغ جداول مربوطه و محاسبه مبلغ متناسب‌سازی، در اسرع وقت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا فیضی‌نژاد اظهار کرد: در صورتی که سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف 24ساعت و به سرعت قابل صدور است.

وی تاکید کرد: براساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دولت جدید، این صندوق با جدیت پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب‌سازی است تا هرچه سریعتر احکام اصلاحی مربوطه را صادر کند.

فیضی‌نژاد تصریح کرد: طبق ماده 4 آیین نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری موضوع تصویب نامه شماره 68969/ت62770هـ مورخ 1403/5/1 هیئت وزیران، مقرر شده تا سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه‌بندی بازنشستگان را براساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتیه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن 30سال سابقه تهیه و به این صندوق ابلاغ کنند.

وی افزود: تا این لحظه، جداول مربوط به اجرای قانون که مبنای محاسبه مبلغ متناسب‌سازی برای هر بازنشسته و همچنین افراد مشمول، از سوی سازمان‌های مذکور، ابلاغ نشده است.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با وجود مباحث مربوط به جداول متناسب سازی و منابع مالی مورد نیاز، صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد به محض دریافت جداول و تامین منابع مالی به سرعت و ظرف 24 ساعت نسبت به صدور الکترونیک احکام بازنشستگان مشمول اقدام کند.

انتهای پیام/