تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762151
شناسه : 3762151
تاریخ :
آزار شیطانی فروشنده لباس توسط ابلیس جوان اقتصاد ایران: مرد جوانی که یک زن را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داده بود، دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل زن جوان افغانستانی به یکی از اداره‌های پلیس  مراجعه کرد و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: به‌تازگی از سر کار به خانه آمده بودم و داشتم استراحت می‌کردم که ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد. هنگامی که درب را باز کردم مرد جوانی وارد شد و با ایجاد ضرب و جرح من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داد و پس از این جنایت این سیاه فرار کرد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیم جنایی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند، زن جوان در یک مغازه لباس‌فروشی کار می‌کرده و پس از اینکه تعطیل شده، مرد شیطان‌صفت تا خانه وی را تعقیب کرده است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات هویت مرد شیطان‌صفت افغانستانی را شناسایی کردند و با اقدامات مخابراتی دریافتند او پس از ارتکاب جرم به خانه‌ای در شمال استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه به آزار و اذیت شاکی با اجرای نقشه قبلی اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر وسوسه شیطانی دست به این جنایت سیاه زده است.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد و تحقیقات قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/