تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762140
شناسه : 3762140
تاریخ :
سالن سه هزار نفری هندبال آذربایجان شرقی افتتاح شد اقتصاد ایران: تبریز- سالن ورزشی سه هزار نفری شهید مالک رحمتی خانه هندبال آذربایجان شرقی افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح سالن سه هزار نفری شهید مالک رحمتی تبریز با عنوان خانه هندبال استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت ظهر امروز سه شنبه ششم شهریور ماه با حضور جبارعلی ذاکری معاون عمرانی استانداری، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا، سرهنگ عظیمی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستانی برگزار شد.

جبارعلی ذاکری در این مراسم افزود: در حال حاضر به غیر از چهار پروژه ملی که راکد ماندند همه پروژه‌ها به طور شبانه روزی در حال انجام هستند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بیان داشت: در تلاش هستیم پروژه‌های در دست اقدام را به اتمام برسانیم تا پروژه‌ای جدید را کلنگ زنی کنیم چرا که در اولویت کاری هستند.

ذاکری عنوان کرد: در سطح استان بیست زمین چمن و ۱۷ سالن ورزشی در دست اقدام هستند که هشت پروژه از این تعداد در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهند شد.

وی یادآور شد: حدود ۶۲ سانتیمتر فضای ورزشی در سطح استان وجود دارد.

ذاکری با اشاره به هفته تربیت بدنی در مهر ماه سال جاری اذعان داشت: سالن ورزشی شهید آل هاشم (والیبال) واقع در میرداماد تبریز در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: این پروژه ورزشی با متراژ سه هزار و ۶۰۰ مترمربع که ۱۵ سال قبل کلنگ زنی شده بود، امروز با ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه به اتمام رسید.

گفتنی است در پایان این مراسم از پیمانکار این مجموعه، معاون فنی و مهندسی و جمعی از کارکنان دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان با اهدای لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.