تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3762134
شناسه : 3762134
تاریخ :
بزرگترین عملیات مردمی کنشگری سایبری علیه اسراییل انجام شد اقتصاد ایران: بزرگترین عملیات سایبری مردمی از کشورهای محور مقاومت با محوریت طراحی گروه سایبری سایبریون حرم بر روی صفحات اینستاگرامی وزارت دفاع و وزارت امور خارجه اسرائیل انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بزرگترین عملیات کامنتینگ و ریپورت با حضور گروه‌های مردمی از کشورهای محور مقاومت با محوریت طراحی گروه سایبری سایبریون حرم، بر روی صفحات اینستاگرامی وزارت دفاع و وزارت امور خارجه اسرائیل با بیش از ۸۰ هزار ریپورت و ۲۳ هزار کامنت برگزار شد.

در جریان این عملیات که با همراهی و هماهنگی حاج ابوذر روحی و رایزنی با گروه‌های سایبری محور مقاومت صورت گرفت، احمد التمیمی مداح معروف دنیای عرب و خواننده عرب‌زبان سرود سلام فرمانده نیز، از گروه‌های فعال مردمی در کشورهای عضو محور مقاومت همچون عراق سوریه لبنان و بحرین دعوت کرد تا در این عملیات بزرگ شرکت کنند.

به دنبال این عملیات کامنتینگ رسانه‌های عبری ضمن واکنش نسبت به این عملیات سایبری اعلام داشتند که هزاران تهدید سایبری از سوی برخی کاربران مجهول الهویه به سمت مردم اسرائیل شلیک شد.

همچنین در همین زمینه در یکی دیگر از مهمترین فعالیت‌های گروه سایبریون حرم، در راستای محکومیت و اعتراض به عدم محدودسازی ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک امسال، عملیات کامنیتگی علیه صفحه رسمی بازی‌های المپیک صورت گرفت که طی آن بیش از ۷۰ هزار کنش و ۱۵ هزار کامنت در صفحه رسمی بازی‌های المپیک درج شد که واکنش مقامات اداره امنیت سایبری رژیم صهیونیستی نسبت به کارزار سایبری جمهوری اسلامی را در پی داشت.