تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3762080
شناسه : 3762080
تاریخ :
ایران حملات تروریستی اخیر در پاکستان را محکوم کرد اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای حملات تروریستی اخیر در کشور پاکستان را محکوم کرده و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات تروریستی اخیر در مناطق مختلف پاکستان بویژه در ایالت بلوچستان را که به جان باختن تعدادی از نیروهای پلیس و شهروندان این کشور انجامید، به شدت محکوم کرد.

کنعانی ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان و ابراز همدردی با دولت و ملت پاکستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تروریسم در همه ابعاد آن را مردود و محکوم دانسته و در روند مبارزه با این پدیده شوم، در کنار دولت و ملت کشور همسایه و برادر پاکستان ایستاده است.

روز گذشته منابع محلی در منطقه «موسی‌خیل پنجاب» در ایالت بلوچستان پاکستان اعلام کردند افراد مسلح ناشناس در یک حمله هدفمند پس از غافلگیری و ایست چند اتوبوس مسافربری و شناسایی هویت 23 نفر از مسافران، آنها را پیاده و تیرباران کردند.

بر اساس گزارش اولیه مقامات محلی، تمامی قربانیان از ایالت پنجاب پاکستان هستند.

«نجیب کاکر»، معاون کمیسر منطقه منطقه موسی‌خیل در این باره می‌گوید: شب گذشته افراد مسلح ناشناس بزرگراه بین پنجاب و بلوچستان را مسدود کرده و مسافران را برای شناسایی از اتوبوس‌های مسافربری پیاده نمودند، و پس از تیرباران قربانیان، حدود ده وسیله نقلیه را هم به آتش کشیدند.

انتهای پیام/