تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762060
شناسه : 3762060
تاریخ :
چوکا تالش ۲ بازیکن جدید گرفت اقتصاد ایران: تالش- تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه فعالیت نقل‌ و انتقالاتی خود برای حضور با قدرت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران ۲ بازیکن جدید جذب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود برای حضور با قدرت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران ۲ بازیکن جدید جذب کرد.

«حسین قره‌داغی» به چوکا تالش پیوست

«حسین قره‌داغی» مهاجم ۳۲ ساله فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت با امضای قرارداد رسمی به تیم چوکا تالش پیوست.

وی سابقه بازی در تیم‌های شمس‌آذر قزوین و مس سونگون کرمان و سابقه صعود به لیگ برتر با تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی تبریز را دارد و همچنین با دو تیم شهرداری تبریز و مس سونگون نیز موفق شده به لیگ دسته اول صعود کند.

این بازیکن اهل میانه با سه بار عنوان‌داری آقای گل لیگ دسته دوم در این بخش رکوردار است و توانسته همراه تیم‌های شهرداری تبریز، شمس‌آذر قزوین و شهرداری ماهشهر عنوان بهترین گلزن لیگ دسته دوم را کسب کند.

وی چند فصل پیش با ۱۶ گل زده در شهرداری ماهشهر عنوان بهترین گلزن لیگ دو را کسب کرد و دو فصل پیش در لیگ دسته اول به شمس آذر قزوین پیوست که در نهایت همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

«رضا عاشوری» به چوکا تالش پیوست

«رضا عاشوری» بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت با امضای قرارداد رسمی به تیم فوتبال چوکای تالش پیوست.

عاشوری متولد خرداد ماه ۱۳۷۷ است که فوتبالش را از پایه‌های سپیدرود آغاز کرد و سابقه حضور در تیم‌های جوانان، امید و بزرگسال سپیدرود را در کارنامه دارد.

عاشوری در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم در سپیدرود حضور داشت و به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ سپیدرود در سن ۲۳ سالگی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی سپیدرود را در رزومه دارد.