تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762046
شناسه : 3762046
تاریخ :
شهر ازنا در ماه‌های سرد سال مشکل کمبود گاز را نخواهد داشت اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: با راه‌اندازی شبکه تقویت گاز، شهر ازنا در ماه‌های سرد سال مشکل کمبود گاز را نخواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه سفر به شهرستان ازنا به‌منظور افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی، اظهار داشت: از تمامی سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌داران لرستانی مقیم خارج از استان دعوت می‌کنیم در استان خودشان سرمایه‌گذاری کنند و ما هم زیرساخت‌های لازم را برای حضور و سرمایه‌گذاری آنها فراهم می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور برخی از سرمایه‌گذاران غیرمقیم و اهل ازنا که به‌خاطر حمایت از اقتصاد و تولید در شهر خود در ازنا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اظهار کرد: هر چقدر این سرمایه‌داران در شهرهای زادگاه خود سرمایه‌گذاری کنند سهم اشتغال برای همشهریان خود را افزایش خواهند داد.

استاندار لرستان، به افتتاح ۲۱ پروژهٔ اقتصادی و عمرانی در ازنا به مناسبت هفتهٔ دولت اشاره کرد و گفت: امروز سه پروژه شامل شبکه تقویت گازرسانی شهر ازنا، ساختمان بیمه سلامت و فیبر نوری را به‌صورت نمادین افتتاح کردیم.

شفقت، تصریح کرد: با راه‌اندازی شبکه تقویت گاز، شهر ازنا در ماه‌های سرد سال مشکل کمبود گاز را نخواهد داشت.

وی در خصوص پروژه فیبر نوری، اظهار کرد: این پروژه با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با اشتغال ۲۰ نفر کار خود را آغاز کرده که در آن علاوه بر فیبر نوری، مودم و برخی دیگر از قطعات لازم برای فضای مجازی تولید می‌شوند.