تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762035
شناسه : 3762035
تاریخ :
نونهالان تیم اینلاین هاکی استان همدان تجلیل شدند اقتصاد ایران: همدان- رئیس هیئت اسکیت استان همدان گفت: از نونهالان تیم اینلاین هاکی استان همدان تجلیل صورت گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی سحاب‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات دسته‌جات این لاین هاکی کشور اظهار کرد: مسابقات این لاین هاکی دستجات آزاد کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی خانه اسکیت همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های هایپر اسکیت، آکادمی روزبه، خانه اسکیت همدان و امید شرق پوریا در گروه الف و تیم‌های اسپادان، ایران زمین، M. R و عطا در گروه ب با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به نتایج مسابقات گفت: در دیدار نهایی این دوره از مسابقات تیم‌ام دات آر " M. R" عنوان قهرمانی دست یافت.

سحاب‌منش خاطرنشان کرد: همچنین تیم همدان میزبان مسابقات در جایگاه دوم ایستاد.

وی با بیان اینکه در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم ایران زمین با شکست چهار بر ۲ هایپر اسکیت در جایگاه سوم قرار گرفت، بیان کرد: همچنین در رده‌سنی نوجوانان تیم‌های‌ام دات آر، هایپر اسکیت، ایران زمین اصفهان و پوریای ولی ورامین چهار تیمی بودند که در این دوره از مسابقات رقابت کردند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: در دیدار نهایی این دوره از مسابقات تیم‌ام دات آر با عبور از تیم‌های پوریای ولی ورامین و ایران زمین اصفهان به رده نخست دست یافت.

سحاب‌منش با اشاره به نتایج رده‌سنی جوانان گفت: رده‌سنی جوانان با حضور تیم‌های فونیکس قم، پوریای ولی ورامین، ایران زمین اصفهان، سایمان تبریز وام دات آر "M. R" تهران برگزار شد.

وی افزود: در دیدار نهایی این دوره از مسابقات تیم فونیکس قم با برتری هشت بر یک مقابل پوریای ولی ورامین عنوان قهرمانی را به دست آورد.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به عملکرد خوب تیم این لاین هاکی در رده نونهالان گفت: محمدپرهام مرادی شهباز از همدان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

سحاب‌منش عنوان کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان این لاین هاکی همدان شب گذشته با حضور خانواده‌ها در خانه اسکیت همدان برگزار شد.

نونهالان تیم اینلاین هاکی استان همدان تجلیل شدند