تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761995
شناسه : 3761995
تاریخ :
نجات ۷ نفر از اعضای یک خانواده توسط آتش‌نشان‌های قمی اقتصاد ایران: قم- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بامداد امروز ۷ نفر از اعضای یک خانواده توسط آتش‌نشان‌های قمی از آتش‌سوزی و مرگ حتمی نجات یافتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد جواد سجادی از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در بلوار توحید خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در بلوار توحید با محبوسی افراد به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: بلافاصله ۵ دستگاه خودرو اطفای حریق به همراه ۱۵ نفر آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش سوزی در زیرزمین منزل مسکونی ایجاد و دود و آتش به طبقات بالا سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای یک خانواده در طبقات محبوس شده و در کنار پنجره‌ها درخواست کمک می‌کردند.

سجادی گفت: آتش‌نشان‌های قمی بلافاصله با استفاده از نردبان نفرات را خارج کرده و به محیط باز انتقال داده و آتش را اطفا کردند.

وی تصریح کرد: در این حریق آسیب جانی به کسی وارد نشد و چهار کودک دوساله، پنج ساله، هفت ساله، ۹ ساله و دو خانم ۳۰ و ۳۵ ساله به همراه یک آقا ۴۰ ساله از محل آتش نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی توسط تیم علت‌یابی آتش‌نشانی در دست بررسی است.