تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761987
شناسه : 3761987
تاریخ :
تدوین مستند «ناز بیگم» آغاز شد اقتصاد ایران: شهرکرد_مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از پایان تصویربرداری مستند «ناز بیگم» به کارگردانی فرشاد صالحی و جدیدترین تولید واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اردوان محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مستند «ناز بیگم» به پژوهش و کارگردانی فرشاد صالحی و جدیدترین تولید واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری پس از پایان تصویربرداری وارد مرحله تدوین و صداگذاری شد.

وی افزود: مستند «ناز بیگم» جدیدترین محصول حوزه هنری است که پس از پایان فیلمبرداری به مرحله تدوین رسید.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مستند به زندگی اولین رزمنده جانباز زن استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس «ناز بی گم حسین میرزایی بنی» می‌پردازد.

به گفته محمودیان در این مستند ۲۶ دقیقه‌ای مخاطب با شخصیت این بانوی دلاور استان که در دوران دفاع مقدس برای خدمت‌رسانی به جبهه‌های حق علیه باطل خدمات بسیاری کرده است آشنا می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: حوزه هنری حمایت از تولید مستندها و پرتره‌های تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری را به صورت جدی دنبال می‌کند و تلاش دارد چهره‌های کمتر معرفی شده استان را با ساخت مستندهای اجتماعی معرفی نماید.

محمودیان ضمن اشاره به راه‌اندازی باشگاه فیلم «بلوط» در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های فیلم‌سازی با حضور اساتید کشوری و تربیت استعدادهای درخشان فیلم‌سازی در استان از فعالیت‌های واحد هنرهای تصویری است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: محمد قلی‌پور دشتکی «تصویر بردار»، عباس رفیعی مرغملکی «صدابردار» و راضیه رئیسی با عنوان بازیگر راوی دیگر عوامل مستند «ناز بیگم» هستند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: رونمایی از این فیلم به زودی از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری برگزار خواهد شد.