تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761972
شناسه : 3761972
تاریخ :
۱۶۴ میلیارد ریال‌ پروژه‌ عمرانی در سیراف افتتاح و آغاز می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بندر سیراف گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر باستانی سیراف با اعتبار بیش ۱۶۴ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

داریوش پالیزدان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر و شهدای خدمت خاصه شهید رئیسی عزیز و تبریک هفته دولت به دولتمردان و کارکنان خدوم دولت و آرزوی توفیق برای دولت وفاق ملی در رأس دکتر پزشکیان، هفته دولت را که فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط مسئولان است به همین مناسبت پروژه‌های شهرداری بندر سیراف در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌گردد.

شهردار بندر سیراف افزود: این خدمات را مدیون مشارکت خوب شهروندان، تلاش شبانه روزی همکاران خود در مجموعه شهرداری و همراهی و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، امامان جمعه‌، مسئولان استان، شهرستان و بخش به ویژه استاندار، فرماندار، معاون امور عمرانی استانداری و مدیر کل دفتر شهری استانداری، معاونین فرماندار و بخشدار سیراف است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شهرداری بندر سیراف در هفته دولت ۱۴۰۳ گفت: اصلاح دیوار و پل رودخانه جنب خانه‌های اعیانی، خرید و نصب تابلو کوچه‌ها و معابر، اصلاح شبکه و جا به جایی ترانس، پیاده رو سازی معابر، نصب پلاک و کد پستی از این پروژه‌ها قابل افتتاح است.

شهردار بندر سیراف بیان کرد: سنگ فرش و بتن فرش کوچه‌ها و معابر، دیوار حفاظتی رودخانه لگلوگه فاز دو، خرید و نصب دوربین پایش تصویری و احداث خیابان جنب خانه‌های اعیانی آغاز عملیات اجرایی است.