تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3761971
شناسه : 3761971
تاریخ :
شمار شهدای جنگ علیه غزه به ۴۰ هزار و ۴۷۶ نفر افزایش یافت اقتصاد ایران: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ قتل عام دیگر را علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه مرتکب شده که طی آن ۴۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱۳ نفر زخمی شده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهر خان یونس و اردوگاه مغاری، طی ٢٤ ساعت گذشته شمار زیادی کشته و مجروح برجای گذاشت.

در حالی که در سیصد و بیست و ششمن روز جنگ علیه غزه قرار داریم، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه و شب گذشته کشتارهای جدیدی علیه غیرنظامیان در خان یونس، شهر غزه و اردوگاه المغازی مرتکب شد.

وزارت بهداشت اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی ۳ کشتار در نوار غزه مرتکب شده است که در اثر آن طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ شهید و ۱۱۳ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

همچنین تعداد قربانیان تجاوزگری رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر تاکنون به ۴۰ هزار و ۴۷۶ شهید و ۹۰ هزار و ۶۴۷ مجروح افزایش یافته است.

صبح امروز ۴ نفر در پی بمباران رژیم صهیونیستی علیه خانه‌ای در اردوگاه خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

شب گذشته نیز منابع خبری از شهادت ۷ نفر و مجروح شدن چند تن دیگر در پی حمله هوایی ارتش این رژیم به خانه‌ای در خیابان یافا در شرق شهر غزه خبر دادند.

همچنین اعلام شد که تعدادی از قربانیان و مفقودین همچنان زیر آوار هستند و بمباران خسارات زیادی به اموال وارد کرده است.

در کشتار دیگری که تقریباً هم‌زمان رخ داد، منابع اعلام کردند که ۷ نفر از جمله ۳ کودک به دلیل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.

تیم‌های امدادی اعلام کردند که شهدا و مجروحان به بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح منتقل شدند و وضعیت برخی از آنها وخیم است.

همچنین صبح امروز، هواپیماهای صهیونیستی در مرکز نوار غزه حملاتی به حومه دیرالبلح و اردوگاه النصیرات و بلوک ۹ در البریج انجام دادند.

دفاع مدنی اعلام کرد که ۳ نفر در اثر بمباران رژیم اشغالگر بر روی گروهی از مردم در نزدیکی چهارراه دوله در محله الزیتون در جنوب شهر غزه به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، در پی حمله توپخانه‌ای که منطقه المصدر در دیرالبلح را هدف قرار داد، تعدادی مجروح شدند.

هواپیماهای رژیم اشغالگر همچنین حملاتی به مناطق مختلف شهر غزه، منطقه المواصی که پناهجویان در خان یونس در آنجا حضور دارند، و شهر رفح انجام دادند.