تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761908
شناسه : 3761908
تاریخ :
تکمیل پروژه های ورزشی در مازندران شتابان شده است اقتصاد ایران: نکا- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به رشد شتابان تکمیل پروژه های ورزشی گفت: طرح های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد تکمیل می شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای دنگسرک نکا ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یا شهدای دولت و خدمت گفت: ما خود را نوکر مردم می‌دانیم و در این مسیر پروژه‌های دیگری هم در مراحل تکمیل قرار دارند که تا دهه فجر به مرور به بهره برداری می رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ بسیاری از پروژه‌های دیگر ورزشی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت دارند تا دهه فجر افتتاح خواهند شد و پروژه‌های زیر ۵۰ درصد هم در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

رجبی تاکید کرد؛ با توجه به ظرفیت‌های ورزش مازندران، نیازمندیم که همه مسئولان ملی نگاه ویژه ای به ورزش استان داشته باشند.

وی با اشاره به رشد شتابان تکمیل پروژه‌های ورزشی در یکسال اخیر گفت: با نگاه ویژه دولتمردان، نمایندگان مجلس و همراهی و کمک مردم، بسیاری از پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری رسید.

رجبی در پایان گفت: با حضور وزیر که خودشان از ورزش هستند و همراهی مجمع نمایندگان استان، شاهد توسعه همه جانبه در حوزه ورزش و جوانان باشیم.