تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761906
شناسه : 3761906
تاریخ :
۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی در مازندران بهره‌برداری شد اقتصاد ایران: رامسر- بهره برداری از ۸۳۴ پروژه ی ارتباطی و مخابراتی استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان در رامسر آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری استاندار مازندران پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های مخابراتی استان در رامسر با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته دولت در شهرستان رامسر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی هستیم، افزود: برای اجرای پروژه‌ها بیش از ۱,۱۰۰ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه ارتباطات و مخابرات به شمار می‌رود ادامه داد این طرح‌ها با نگاه به مناطق دوردست و مناطقی که فاقد پوشش ارتباطی است اجرا شده است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در حوزه زیرساختی ارتباطات جهش خوبی را شاهد هستیم ادامه داد با توجه به اینکه نیاز امروز مردان دولت الکترونیک است باید زیرساخت‌های مورد نیاز باید با سرعت بیشتری نیز تأمین شود.

وی با اشاره به مسائل شهرستان رامسر از جمله آب شرب فرسودگی شبکه‌ها را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: در حوزه پسماند نیز با دغدغه‌های روبرو هستیم که باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.