تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761885
شناسه : 3761885
تاریخ :
کرمان تنها استان دارای نرخ رشد جمعیت مثبت است اقتصاد ایران: کرمان- استاندار کرمان گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور متوقف شده و کرمان تنها استانی است که نرخ رشد جمعیت آن مثبت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار صبح سه‌شنبه در دیدار فرمانده و معاونان سپاه ثارالله استان کرمان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: این ایام فرصتی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است.

وی افزود: همه نهادهای نظامی به نسبت ظرفیت‌های خودشان در موقعیت‌های حساس و بحرانی به دولت کمک می‌کنند.

استاندار کرمان به همراهی بسیج سازندگی و سپاه در طرح‌های آبرسانی و احداث سیل بند اشاره و تاکید کرد: محوریت کار برعهده دولت است، اما همه نهادهای نظامی و انتظامی در تعامل و همراهی با فعالیت‌های دولت هستند.

فداکار همچنین به دستاوردهای دولت شهید رئیسی اشاره و بیان کرد: تصمیمات مهمی در ابتدای دولت گرفته شد.

استاندار کرمان گفت: در حوزه مسکن واگذاری زمین به شهروندان با دیدگاه ایجاد سرمایه انجام شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن دارای زمین‌هایی آماده واگذاری هستیم و مشکل کمبود زمین در شهر کرمان نیز به زودی برطرف می‌شود.

استاندار کرمان به خدمات رایگان درمان ناباروری در حوزه جوانی جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور متوقف شده و کرمان تنها استانی است که نرخ رشد جمعیت آن مثبت شده است.

وی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی اقدام بسیار مؤثری بود، خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری به طور میانگین ۳ درصد در کشور کاهش یافت و تک رقمی شد.

فداکار یادآور شد: تعهد اشتغال استان کرمان به صورت کامل محقق شد و همه این موارد قابل رصد است.