تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3761874
شناسه : 3761874
تاریخ :
فروش پروژکتورهای بالارده سامسونگ آغاز شد اقتصاد ایران: عرضه‌ی پروژکتورهای هوشمند سامسونگ Premiere 7 و Premiere 9 با امکاناتی مثل وضوح 4K، تبدیل سطوح به نمایشگر لمسی و صدای باکیفیت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سامسونگ امروز فروش دو پروژکتور لیزری جدید با نام‌های Premiere 7 و Premiere 9 را آغاز کرد؛ محصولاتی که البته اولین‌بار در نمایشگاه CES 2024 معرفی شدند.

پروژکتورهای جدید سامسونگ از وضوح 4K، صدای فراگیر و ویژگی‌های هوشمند پیشرفته‌ی دیگر ازجمله توانایی تبدیل هر سطحی به صفحه‌نمایش لمسی پشتیبانی می‌کنند.

نسخه‌های ۲۰۲۴ پروژکتورهای Premiere 7 و Premiere 9 از فناوری‌های ارتقای مقیاس هوش مصنوعی به 4K و Vision Booster برای بهبود کیفیت تصویر بهره می‌برند. این محصولات همچنین به بلندگوهای چندکاناله با صدای دالبی اتموس مجهز شده‌اند، بنابراین به‌منظور دریافت صدای قابل‌ قبول، نیازی به اتصال آن‌ها به ساندبار یا بلندگوهای اکسترنال ندارید.

پروژکتور سامسونگ Premiere 7

ویدیو پروژکتور سامسونگ Premiere 7 امکان پخش محتوا با ابعاد حداکثر ۱۲۰ اینچ را دارد و از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. روشنایی این دستگاه به ۲۵۰۰ لومن می‌رسد از دیگر امکاناتش می‌‌توان به پشتیبانی از HDR10 Plus، اسپیکر ۲٫۲ کاناله با توان خروجی ۳۰ وات و دالبی اتموس اشاره کرد.

پروژکتور Premiere 9 امکان پخش محتوا با ابعاد حداکثر ۱۳۰ اینچ را دارد و از ۱۵۴ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به روشنایی ۳۴۵۰ لومن، اسپیکر ۲٫۲٫۲ کاناله با توان خروجی ۴۰ وات و دالبی اتموس برای ارائه‌ی صدای فراگیر اشاره کرد.

پروژکتور سامسونگ Premiere 8K

طبق اعلام سامسونگ، هر دو پروژکتور Premiere 7 و Premiere 9 از سیستم‌عامل تایزن ۷ با Daily Plus استفاده می‌کنند که اپلیکیشن‌های مختلف پخش موسیقی و ویدیو ازجمله دیزنی پلاس، HBO Max، نتفلیکس، پرایم ویدیو، یوتیوب و یوتیوب TV را ارائه می‌دهد. Samsung Gaming Hub روی این پروژکتورها، امکان استریم بازی‌های ابری را فراهم می‌کند و با همه‌ی سرویس‌دهندگان محبوب بازی ابری سازگاری دارد.

با استفاده از SmartThings در Premiere 7 و Premiere 9 می‌توانید حالت محیطی سفارشی را برای عکس‌ها، فیلم‌ها و ویجت‌ها روی صفحه تنظیم کنید. زمانی‌ که از این پروژکتورها برای تماشای ویدیو استفاده نمی‌کنید، امکان پخش صدا از گوشی نیز وجود دارد. با استفاده از Tap View، می‌توانید صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ خود را ازطریق پروژکتورها نمایش دهید و در نهایت می‌توان از این محصولات به‌عنوان بلندگوهای هوشمند استفاده کرد.

پروژکتورهای سامسونگ Premiere 7 و Premiere 9 از رنگ سفید گرم، پارچه‌ی روکش درجه‌یک ساخت شرکت دانمارکی Kvadrat و لبه‌های گرد بهره می‌برند که به‌راحتی با هر فضایی ترکیب می‌شوند.

Premiere 7 و Premiere 9 هم‌اکنون در کانادا، چین، کره‌ی جنوبی و ایالات‌متحده در دسترس هستند. این دو محصول به‌زودی در کشورهای بیشتری عرضه خواهند شد. قیمت پروژکتور جدید سامسونگ به‌ترتیب ۳۰۰۰ دلار و ۶۰۰۰ دلار است.