تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761847
شناسه : 3761847
تاریخ :
دامغان رشد صنعتی ۳۱ درصدی را تجربه کرده است اقتصاد ایران: دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال دولت سیزدهم شهرستان دامغان رشد ۳۱درصدی را در زمینه صنعت تجربه کرد که از جمله دستاوردهای ویژه دولت شهید رئیسی محسوب می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح متمرکز و همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت شهرستان دامغان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: تحولات عظیمی در زمینه اقتصاد در شهرستان دامغان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سه سال دولت سیزدهم شهرستان دامغان رشد ۴۱ درصدی را در زمینه صنعت تجربه کرد که از جمله دستاوردهای ویژه دولت شهید رئیسی محسوب می‌شود، افزود: سابقاً دامغان فقط صنعت را به صورت تزئینی داشت اما امروز شاهد به حرکت درآمدن ظرفیت‌ها هستیم.

افزایش واحدهای صنعتی

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه در سه سال اخیر تعداد واحدهای صنعتی شهرستان دامغان از ۵۲ واحد به بیش از ۸۰ واحد صنعتی فعال افزایش یافته است، گفت: تحولات خوبی در زمینه سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان رخ داده است.

علیزاده برمی با بیان اینکه ۱۰۰ واحد صنعتی در شهرستان دامغان در دست ساخت است، تاکید کرد: بهره برداری از این واحدهای صنعتی می‌تواند نزدیک به سه هزار شغل را در شهرستان دامغان ایجاد کند که تحول قابل توجهی است.

وی از واگذاری زمین به واحدهای صنعتی و قابل سرمایه گذاری در شهرستان دامغان به عنوان یک دستاورد مهم یاد کرد و بیان داشت: طی سه سال دولت سیزدهم همچنین معادن شهرستان دامغان نیز ۱۳ درصد رشد داشته‌اند.