تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761845
شناسه : 3761845
تاریخ :
۸ پروژه اقتصادی در دامغان به بهره برداری رسید اقتصاد ایران: دامغان- فرماندار دامغان از افتتاح هشت پروژه اقتصادی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی صبح سه شنبه در نشست افتتاح متمرکز طرح‌های هفته دولت شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری، از افتتاح هشت پروژه اقتصادی مهم در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها ۶۵ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است، افزود: بخش خصوصی با همراهی چهار دستگاه دولتی در این طرح‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند.

فرماندار دامغان ادامه داد: امروز و به صورت متمرکز همچنین ۱۱۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان نیز در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

بندر آبادی از کلنگ زنی ۱۶ طرح عمرانی نیز در هفته دولت در سراسر شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: ۱۲۶ میلیارد تومان مجموع اعتبارات این طرح‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع طی هفته دولت ۱۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دامغان افتتاح و ۱۶ طرح نیز کلنگ زنی می‌شود، گفت: برای طرح‌های قابل افتتاح ۲۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار دامغان ادامه داد: طرح‌های قابل افتتاح اقتصادی شهرستان طی هفته دولت همچنین برای ۱۴۰ نفر در شهرستان دامغان شغل ایجاد خواهد کرد.