تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761829
شناسه : 3761829
تاریخ :
غرق شدن نوجوان بشاگردی در رودخانه فصلی اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان بشاگرد از فوت یک پسربچه ۱۰ ساله در اثرغرق شدن در رودخانه فصلی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مهدی میرباغیان با اعلام جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه گوهران شهرستان بشاگرد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد غرق شدگی در روستای مولکن مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، نوجوانی به هویت مرصاد س به همراه چند نفر از دوستان خود جهت شنا به رودخانه‌ای که به علت بارندگی چند روز اخیر دارای جریان آب شدید بوده رفته و در آب رودخانه غرق شده است.

این مسؤول انتظامی اظهار داشت: با حضور عوامل اورژانس در محل و با همکاری عوامل انتظامی فرد مصدوم به بیمارستان بقیه الله العظم بشاگرد انتقال که علی رغم تلاش پزشکان حاضر، متأسفانه نوجوان غرق شده فوت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشاگرد ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی، به عموم شهروندان و خانواده‌ها توصیه کرد از حضور فرزندان بویژه کودکان و نوجوانان خود در کنار استخر، رودخانه و آب انبارهای غیر ایمن و بدون تجهیزات ایمنی جدا جلوگیری نمایند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و غیر قابل جبران برای خانواده‌ها نباشیم.