تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3761824
شناسه : 3761824
تاریخ :
خطرناک‌ترین حملات سایبری علیه تل‌آویو اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی به ضعف تل آویو در برابر موج حملات سایبری و لو رفتن اسناد بسیار محرمانه اذعان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی نوشت، هکرها طی چند ماه گذشته موفق شدند با نفوذ در سیستم‌های وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار سند سری و ایمیل‌های بسیار محرمانه دست پیدا کنند.

در ادامه این گزارش آمده است، هکرها لینک‌های این اسناد را در فضای مجازی منتشر کردند. از ۷ اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، تل آویو با موج بی سابقه حملات سایبری علیه حساب‌های مسئولان و شخصیت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی رو به رو است. حتی حساب‌های نظامیان بازنشسته و وزارت خانه‌ها نیز هک می‌شود.

در گزارش روزنامه هاآرتص تاکید شده است، هدف از این حملات سایبری علاوه بر جمع آوری اطلاعات و فلج کردن ارائه خدمات در اراضی اشغالی، به راه انداختن جنگ روانی در این منطقه و تضعیف قدرت تل آویو در مقابله با این حملات است.

منابع آگاه اعلام کردند که هنوز حجم خسارات وارده به امنیت و اقتصاد رژیم صهیونیستی در نتیجه درز این اسناد محرمانه برآورد نشده است.

روزنامه مذکور اضافه کرد، با وجود سرمایه گذاری‌های گسترده تل آویو در زمینه امنیت سایبری، حجم اسناد هک شده نشان از خطرناک‌ترین حملات سایبری در تاریخ جعلی این رژیم دارد.

در این گزارش آمده است که هدف از انتشار این اسناد محرمانه، وارد آوردن خسارات مادی و معنوی به تل آویو و شرکت‌های صهیونیستی مرتبط با ارتش و رژیم حاکم بر اراضی اشغالی است.