تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761816
شناسه : 3761816
تاریخ :
واحد تولیدی کنسانتره سنگ آهن در سلطانیه به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: زنجان- خط تولید کنسانتره سنگ آهن یک شرکت تولید فولاد در پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار زنجان در سلطانیه به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خط تولید کنسانتره سنگ آهن خط تولید کنسانتره سنگ آهن یک شرکت تولید فولاد روز سه شنبه در پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار زنجان در سلطانیه به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم استاندار زنجان بیان داشت: این خط در زنجیره پایین دستی معادن و بالادستی فولاد است و جهت گیری ما متکثر کردن منابع تولید ثروت در کشور بوده و یکی از راه‌های این مهم، باز کردن راه برای سرمایه گذاری است.

محسن افشارچی افزود: استان زنجان طی سالجاری در بخش سرمایه گذاری عملکرد بسیار خوبی داشته است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بخشی از تولید ثروت در استان از طریق بهره گیری از ظرفیت معادن و صنایع معدنی دنبال می‌شود، گفت: این طرح با میزان سرمایه گذاری خارجی بیش از ۱۲ میلیون دلار عملیاتی شده و نخستین واحد در شمال غرب کشور است که خط کنسانتره هماتیت و مگنتیت را در کنار هم دارد.

افشارچی با بیان اینکه ظرفیت تولید این مجموعه حدود ۱۵۰ هزار تن است، افزود: ظرفیت احداث خط تولید گندله هم در مجموعه وجود دارد و با حمایت مسوولان در صورت عملیاتی شدن این موضوع، شمار شاغلان مجموعه از ۱۲۰ نفر به ۳۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.