تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3761813
شناسه : 3761813
تاریخ :
آیپد مینی جدید با پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل احتمالاً به‌زودی از راه می‌رسد اقتصاد ایران: ظاهراً اپل می‌خواهد نسل جدید آیپد مینی را با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌زودی معرفی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

براساس گزارش مارک گرمن، عرضه‌ی آیپد مینی نسل ششم در بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل رو به کاهش است که نشانه‌ای از احتمال عرضه‌ی مدل جدید محسوب می‌شود.

گرمن می‌گوید که اپل حجم تولید و عرضه‌ی آیپد مینی ۲۰۲۱ را کاهش داده تا روی توسعه‌ی نسل جدید تمرکز کند. نسل فعلی آیپد مینی سه‌ سال است که در بازار حضور دارد.

نسل هفتم آیپد مینی احتمالاً از تراشه‌ی A17 Pro قدرت خواهد گرفت تا بتواند از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی کند. دوربین‌های جلو و عقب احتمالاً دست‌خوش تغییراتی می‌شوند. از سایر ویژگی‌های احتمالی آیپد مینی جدید می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ اشاره کرد.

مقالات مرتبط
  • آیپد ایر و آیپد مینی اپل احتمالا در سال ۲۰۲۶ به نمایشگر اولد مجهز می‌شوند
  • آیپد مینی ۲۰۲۴ با این قابلیت‌های جدید رونمایی می‌شود

اپل رسماً اعلام کرد که در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) مراسمی اختصاصی برگزار خواهد کرد؛ مراسمی که احتمالاً محفل رونمایی از آیفون‌ های نسل جدید و اپل واچ سری ۱۰ خواهد بود. بعید است که آیپد مینی جدید در آن مراسم معرفی شود.

از سوی دیگر شایعه شده است که اپل می‌خواهد مک بوک پرو، مک مینی و آی مک را با تراشه‌های سری M4 به‌روزرسانی کند. فعلاً زمان رونمایی از این دستگاه‌ها را نمی‌دانیم.