تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761812
شناسه : 3761812
تاریخ :
توزیع ۲۲۰۰دستگاه لوازم ضروری خانگی بین مددجویان کمیته امداداصفهان اقتصاد ایران: اصفهان-معاون حمایت وسلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه لوازم خانگی مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هادی بنایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی با ارزشی بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز بیش از هزار دستگاه لوازم ضروری به نیازمندان تحت حمایت اهدا شده بود، ادامه داد: تأمین لوازم ضروری زندگی جامعه هدف این نهاد از جمله مهمترین وظایفی است که با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری در طول سال انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم سخاوتمند اصفهان برای کمک به تأمین وسایل مورد نیاز خانواده‌ها و ایجاد آرامش آنها با کمیته امداد همکاری خوبی دارند، افزود: این وسایل شامل فرش، یخچال فریزر، کولر، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن، ماشین لباسشویی، پنکه بوده که از تولیدات داخلی می‌باشد.

وی با قدردانی از مشارکت عموم مردم، گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* هدایا و نذورات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست نیازمندان واقعی برسانند.